Bank BPH
|
Skrót: | BPH Bank Hipoteczny SA. |
Nazwa: | BPH Bank Hipoteczny SA. d.HypoVereinsbank Bank Hipoteczny SA |
Adres: | ul. Chmielna 132/134 00-805 Warszawa woj. Mazowieckie Polska |
Opis: | Z dniem 25.11.2004 roku decyzją Sądu Rejonowego w Warszawie, Wydział XIX Gospodarczego Krajowego Rejestru Sądowego HypoVereinsbank Bank Hipoteczny SA zmienił nazwę na BPH Bank Hipoteczny SA. |
|
Oddział: | Centrala |
Numer banku: | 189 |
Numer centrali: | 18900002 |
Prezes: | Irena Stocka |
Rok utworzenia: | 1995 |
Liczba placówek: | 50 |
Akcjonariat: | Bank Przemysłowo-Handlowy PBK S.A. - 100% |
Strategiczny akcjonariusz: | Bank Przemysłowo-Handlowy PBK S.A. |
Suma bilansowa (w tys. zł): | 299 648 723,39 PLN (31.12.2001) |
Kapitał własny (w tys. zł): | 159 518 074,19 PLN (31.12.2001) |
Aktywa (w tys. zł): | 299 648 723,39 zł 31.12.2001 r. |
Wynik finansowy netto (w tys. zł): | 6 997 611,43 zł -31.12.2001 r. |
Charakterystyka: | Bankowość hipoteczna od 1999 - bankowość uniwersalna |
|
Email: | poczta@bph.pl |
Fax: | (022) 656 21 88 |
Infolinia: | 0 801 801 482 |
Telefon: | (022) 656 29 29, 656 21 69 |
WWW: | www.bph.pl |
Â
|
KONTO OSOBISTE W BANKU BPH
|
Konto Sezam Max - wszystkie bankomaty w Polsce za darmo!
|
KONTO MŁODZIEŻOWE W BANKU BPH
|
|
POZYCZKA HIPOTECZNY W BANKU BPH
|
|
|
Bank BPH stanowi jeden z ważniejszych elementów grupy HVB w Polsce, ale również sam tworzy swoją własną Grupę Kapitałową. W jej skład wchodzi kilkanaście podmiotów zależnych i stowarzyszonych oraz ponad 50 innych podmiotów bezpośrednio i pośrednio powiązanych z Bankiem .
|
Bank BPH SA jest wiodącym polskim bankiem uniwersalnym, koncentrującym się na obsłudze wybranych grup Klientów.
Dzięki innowacyjnym technologiom i umiejętnościom pracowników zapewnia on Klientom indywidualnym, przedsiębiorstwom i innym Klientom instytucjonalnym nowoczesne narzędzia zarządzania finansami.
Celem Banku BPH jest uzyskanie wysokiego poziomu zaufania oraz satysfakcji Klientów i akcjonariuszy.
Bank zamierza pozostać:
- bankiem pierwszego wyboru dla zamożnych i średniozamożnych Klientów indywidualnych oraz małych przedsiębiorstw
- preferowanym partnerem dla średnich i dużych przedsiębiorstw krajowych, jak i międzynarodowych, w tym Klientów grupy HVB
wiodącym bankiem w zakresie finansowania nieruchomości na rynku detalicznym i komercyjnym - aktywną i innowacyjną instytucją na rynkach międzynarodowych i w zakresie operacji skarbowych
- liderem w zakresie działalności maklerskiej i zarządzania aktywami,
ukierunkowanym na wzrost wartości dla akcjonariuszy - a także charakteryzować się wysoką innowacyjnością i efektywnością obszarów zaplecza, w tym w szczególności: operacji, zarządzania finansowego oraz zarządzania zasobami kadrowymi, stymulującymi wzrost rentowności
Strategia zakłada, iż przewagi konkurencyjne Banku wynikać mają z:
- silnej orientacji na Klienta: tworzenia długoterminowej lojalności oraz trwałych relacji z Klientami docelowych segmentów rynku
- konkurencyjnej oferty: komplementarnej i dopasowanej do specyfiki docelowych segmentów rynku, cechującej się wysokim poziomem jakości i efektywności procesu świadczenia usług
- nowoczesnego systemu dystrybucji, ukierunkowanego na wzrost efektywności sprzedaży i zakładającego:
- ogólnopolski zasięg działania
- wykorzystanie głębokiej znajomości rynków lokalnych i zastosowania modelu "multichannel management", łączącego funkcjonalnie sieć placówek z kanałami alternatywnymi w ramach poszczególnych strategii konkurencyjnych - systemu zarządzania i procesów zorientowanych na podniesienie efektywności operacyjnej i rentowności, wykorzystujących:
- zorientowanÄ… na Klienta i regionalnie strukturÄ™ organizacyjnÄ…
- zmiany organizacyjne, służące skróceniu procesów decyzyjnych
- innowacyjne rozwiÄ…zania technologiczne w zakresie funkcji zaplecza
- scentralizowane systemy informatyczne, umożliwiające dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, a także będące bazą dla ulepszania - systemu informacji zarządczej oraz nowoczesnych narzędzi zarządzania ryzykiem finansowym
- modelu zarządzania zasobami kadrowymi, wspierającego realizację celów strategicznych i ukierunkowanego na:
- rozwój kultury sprzedaży
- stabilizację i rozwój kadry
- wdrożenie nowego systemu oceny pracowników i sposobu ich wynagradzania
- redukcję kosztów zatrudnienia w związku z procesem połączenia Banków i centralizacji wybranych funkcji.
Â
- Wersja do wydruku
- Zaloguj się lub zarejestruj by odpowiadać
bank na 4+
---
stopka autorska – darmowy kurs zarabiania przez internet
http://www.jak-zarobic-przez-internet.interkursy.pl/
---
- Zaloguj się lub zarejestruj by odpowiadać
lekturnik, czw., 03/15/2012 - 16:47